سفارش تبلیغ
صبا ویژن
u آیات و روایات مربوط به حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

برادری با بدکاران، از بزرگ ترین حماقت هاست. [امام علی علیه السلام]

پنج شنبه 103 فروردین 9

:: RSS 

:: خانه

:: مدیریت وبلاگ

:: پست الکترونیک

:: شناسنامه

:: کل بازدیدها: 95616

:: بازدیدهای امروز :1

:: بازدیدهای دیروز :0

vدرباره خودم

آیات و روایات مربوط به حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

سید امیر مجتهد سیستا نی
بسم الله الرحمن الرحیم امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء و یجعلکم خلفاء الارض أإله مع الله قلیلا ما تذکرون اللهم عجل لولیک المهدی المنتظر الفرج اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن«عجل الله تعالی فرجه الشریف» صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل ساعة ولیا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا حضرت محمدبن عبدالله خاتم الانبیاء و اشرف مخلوقات و صدیقه شهیده فاطمه زهرا اشرف زنان دو سرا«وعلی معرفتها دارت القرون الاولی.....انها حجة علی ما خلق الله» و دوازده جانشین پیامبر از امیر المؤمنین علی ابن ابی طالب تا قطب عالم امکان مهدی موعود«عجل الله فرجه» آرزوی تمام انبیاء و مرسلین و أئمه هداة مهدیین و صالحین و مقربین و شهدا و مؤمنین به دست «یدالله» باکفایت حضرت مهدی«عجل الله فرجه» محقق و اجرا می شود انبیاء پیشین نوید و بشارت دولت کریمه آنحضرت را به امت های خود داده اند اراده خداوند تبارک و تعالی عز و جل به «دولت کریمه امام زمان» قطعی و «بدا» در آن راهی ندارد نص آیه مبارکه33سوره توبه«هو الذی ارسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله ولو کره المشرکون» اوست خدایی که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد هر چند مشرکان ناراضی و مخالف باشند همه ادیان هم به منجی بشریت معتقد می باشند و لی تحریف شده است چون شخصی بنام «مهدی» فرزند و جانشین دوازدهمی حضرت محمدبن عبدالله خاتم الانبیاء «صلی الله علیه و آله و سلم» را قبول ندارند حتی اهل تسنن اصل مهویت از مسلمات آنها است ولی چون مسیر امامت را از صدر اسلام عوض کردند در باب مهدویت دچار اختلاف شدند حضرت امیرالمؤمنین«علیه السلام» فرمودند اگر خلافت را غصب نمی کردند «از بالای سر و از پایین پای تان می خوردید» اشاره به آیه مبارکه96سوره اعراف«ولو ان اهل القری آمنوا و اتقوا لفتحنا علیهم برکات من السماء و الارض ولکن کذبوا فاخذناهم بما کانوا یکسبون» و چنانچه مردم شهر و دیار همه ایمان آورده و پرهیزکار می شدند همانا ما درهای برکاتی از آسمان زمین را بر روی آنها می گشودیم ولیکن «چون آیات و پیغمبران ما را » تکذیب کردند ما هم آنان را سخت به کیفر کردار زشتشان رساندیم خداوند طول تاریخ از ما تقوی و ورع ندیده است ما را به انواع بلا ها و عذاب ها دچار کرده

vپیوندهای روزانه

قرآن و عترت [25]
کلام وحی قرآن عترت [32]
سایت مؤسسه فرهنگی واطلاع رسانی تبیان [92]
یابن الحسن عجل علی ظهورک [83]
شیعه نیوز [168]
پایگاه اطلاع رسانی شیعیان [82]
فطرت [65]
سلام شیعه [87]
مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر«عج» [96]
پایگاه اطلاع رسانی مرجعیت شیعه [69]
شیعه آنلاین [157]
پایگاه خبری تحلیلی المذهب [201]
مرکزنشراعتقادات [108]
سایت آیة الله سیدان [136]
آینده روشن [53]
[آرشیو(22)]

vاشتراک در خبرنامه

 

vمطالب قبلی

شعر و عرض ادب و ارادت
آیات مؤل بقیام قائم آل محمد
علامات ظهور
فتنه های آخر الزمان
وظیفه ما در دوران غیبت
امامت ائمه«علیهم السلام»
امامت حضرت مهدی«علیه السلام»
کلیات امام زمان«عج»
تسلیت به حضرت بقیة الله<عجل الله فرجه>
مؤمنین در غیبت وزمان ظهور
شباهت حضرت به انبیاء الهی
فضیلت انتظار فرج
معجزات حضرت«عجل الله فرجه»
ادعیه در باره امام زمان «عجل الله فرجه»
سفارشات ودستورات بقیة الله«عجل الله فرجه»
حکومت جهانی حضرت مهدی«عجل الله فرجه»
اخبار
مقالات
چهل حدیث«من حفظ من امتی اربعین حدیثا»
نیمه شعبان ولادت منجی عالم هستی
ارتباط حضرت به معصومین انبیاء وائمة
حضرت مهدی و جدش امام حسین«علیهماالسلام»
مهدی موعود نزد سایر ادیان و مذاهب
گناه-ظلم-غفلت-عرضه اعمال ما بر مهدی«عج»
علت و اسباب غیبت
عنایات و کرامات حضرت
سؤال و جواب
مهدی از زبان خود حضرت

!   به سوی یک آخرالزمان مصنوعی و جعلی

دوشنبه 88/1/17 ::  ساعت 9:41 عصر

از وبلاگ لحظه های سبز
آخرالزمان

به سوی یک آخرالزمان مصنوعی و جعلی

ترس بعید یا دورتر مربوط به احتمال ظهور قریب الوقوع امام موعود(ع) در شرق اسلامی است. غرب با توجه به اخبار آخرالزمانی مندرج در منابع فرهنگی ملل مختلف که از آنها مطلع‌اند؛ پیش‌گویی‌های موجود پیش‌گویان مانند همة آنچه که نوسترآداموس حدود 600 سال قبل آنها را نگاشته و بالأخره انجام مطالعات فرهنگی تاریخی محققان غربی که افول و غروب خورشید فرهنگ و تمدن غربی را پیش‌بینی کرده‌اند این واقعه را دور از انتظار نمی‌بیند.

 پیش از این دربارة دو ترس قریب و بعید که طی سه دهة اخیر چون کابوسی هولناک جان غربیان و گردانندگان پشت صحنه را به خود مشغول داشته سخن گفته‌ام.

ترس قریب یا نزدیک مربوط به احتمال شکل‌گیری یک کانون قدرت در زمان نزدیک و در شرق اسلامی است. اصطلاح اسلام‌هراسی (Islamophobia) امروزه در ادبیات سیاسی اجتمای غربی شناخته شده است. احیای روحیة جهادی در شرق اسلامی و شکل‌گیری کانون قدرت اسلامگرایان با محوریت شیعه‌خانه حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام (ایران) این احتمال را تبدیل به واقعیتی کرد که امروزه همه ما شاهد اثرات آن در جهان هستیم.

ترس بعید یا دورتر مربوط به احتمال ظهور قریب الوقوع امام موعود(ع) در شرق اسلامی است. غرب با توجه به اخبار آخرالزمانی مندرج در منابع فرهنگی ملل مختلف که از آنها مطلع‌اند؛ پیش‌گویی‌های موجود پیش‌گویان مانند همة آنچه که نوسترآداموس حدود 600 سال قبل آنها را نگاشته و بالأخره انجام مطالعات فرهنگی تاریخی محققان غربی که افول و غروب خورشید فرهنگ و تمدن غربی را پیش‌بینی کرده‌اند این واقعه را دور از انتظار نمی‌بیند. چنان‌که به صراحت در برخی پیش‌گویی‌های نوسترآداموس آمده است:

«از کشور عربی خوشبخت، شخص قدرتمند و مسلط به شریعت محمد زاده خواهد شد. اسپانیا را به دردسر انداخته و بر گرانادا مستولی می‌شود و توسط نیکوزیا ظفر می‌یابد». 55/5

«این منجی موعود پادشاهی پرقدرت خواهد بود که از شرق به سوی غرب می‌رود و از تمامی پادشاهان مشرق زمین برتر و والاتر خواهد بود».

اصل این پیش‌گویی‌ها به زبان عبری است. به فرانسه، انگلیسی، عربی و بسیاری زبان‌های دیگر نیز ترجمه شده و موجود است. بیش از 25 سال پیش کمپانی‌های فیلم‌سازی غربی براساس این پیش‌گویی‌ها فیلم مستند «مردی که آینده را می‌دانست» را ساخته‌اند. نباید فراموش کنید که عموم ساکنان آمریکا و انگلیس که فرهنگ انگلوساکسونی دارند به تبع مذهب پروتستانی خود به نحوی عجیب آخرالزمان‌گرا و موعودگرا هستند.

با این مقدمه می‌خواهم عرض کنم:
آنچه که غربیان تصور می‌کنند ممکن است راهی برای خلاصی آنها از مهلکه «کانون قدرت نوظهور» در شرق اسلامی و احتمال واقعه قابل پیش‌بینی و محتمل ظهور مهدی موعود از شرق اسلامی باشد، راه‌اندازی یک جنگ آخرالزمان و شکل دادن به ظهور موعودی جعلی و مسیح دجال با حمایت غرب در سرزمین فلسطین است.

ـ تبلیغات رسانه‌ای و به ویژه سینمایی در غرب وظیفه زمینه‌سازی ذهنی را به خوبی به انجام رسانده‌اند.

ـ طیّ مدت بیش از سی سال از مسلمانان و حرکت‌های جهادی مسلمانان تصویری دجال‌گونه و ضدّ مسیح که در آینده رویارو با مسیح موعود می‌‌ایستد به جهان غرب نشان داده‌اند.

ـ مسیحیان صهیونیست از طریق بیش از 1550 شبکه رادیو تلویزیونی و بسط تبلیغات انجیلی میلیون‌ها نفر ساده‌لوح را مستعد قبول واقعه جنگ آخرالزمانی در صحرای آرمگدون در فلسطین اشغالی کرده‌اند. در شرایط کنونی آنان نیازمند یک واقعه، یک کبریت‌اند، تا با بهانه ساختن آن ماجرای خودساخته کلید این جنگ آخرالزمانی را بزنند. آنها گمان می‌کنند می‌توانند در اثنای آن خود را برای همیشه از دست مسلمانان و اعراب خلاص کنند و مسیح دجال و دروغین را محور تأسیس حکومت جهانی قرار دهند.

آنها حتی به استناد بسیاری از مدارک و شواهد مصور سنگ‌های معبد مجعول بنی‌اسرائیل را که بنا دارند پس از تخریب بیت‌المقدس آن را بنا کرده و تخت‌گاه مسیح دروغین کنند تراشیده و روحانیون معبد را هم تربیت کرده‌اند.

«در سال 1952 میلادی، آقای رابینوفتیش، خاخام یهودیان در کنگرة خاخام‌های دنیا گفت: ... حرکت جدید سردمداران، نخبگان و رهبران صهیونیسم جهانی به حدی جدّی، گسترده و عمیق شده است که به راستی می‌خواهند جنگ سوم جهانی را وحشیانه‌تر از سایر جنگ‌ها به راه بیندازند».

نباید از یاد برد که آنها جنگ سوم را سرآغاز واقعة آرمگدون و زمینة ظهور مسیح به مسیحیان اعلام کرده‌اند. طیّ سال‌های اخیر، در آثار سینمایی هالیوود به خوبی رد این استراتژی یعنی راه‌اندازی آخرالزمانی مصنوعی را می‌توان مشاهده کرد. فراموش نباید کرد که در هالیوود هیچ فیلمی بی‌هدف ساخته نمی‌شود. فیلم‌هایی چون «رمز داوینچی»، «امگا کد»، «قطب‌نمای طلایی» و فیلم جدید «بابل پس از میلاد» که هم‌اکنون در سینماهای آمریکا بر پرده است حاوی همین موضوع و محتوا است. گویا آنها در حال زمینه‌سازی ذهنی و روانی غربیان هستند. نکتة جالب توجه این است که عموم این منجی‌های در حال ظهور در آمریکا و با حمایت آمریکا جان می‌گیرند.

در پایان به اجمال اشاره می‌کنم که طیّ دو سه دهة اخیر، سران «بیلدربرگ» که به عنوان نخبگان پشت پردة قدرت جهانی، همه ساله در فصل بهار تحت یک شرایط کاملاً امنیتی و حفاظت شده برای مدت سه روز در محلی ویژه به گرد هم می‌آیند و آخرین تصمیمات را برای اداره و مدیریت جهان اخذ می‌کنند، طی جلسات مکرر دربارة تأسیس دولت جهانی و از بین بردن مرزها سخن گفته و برای تحقق آن زمینه‌سازی کرده‌اند.

آقای جورج دبلیو بوش خود را برای جنگ آخرالزمانی آرمگدون در سال 2007 مهیا کرده بود که با ناکامی روبرو شد. آنها حمله به ایران را مقدمة این ماجرا می‌شناختند.

بی‌شک خداوند عجز آنها را به خودشان نشان خواهد داد و همة تدبیرهایشان بر خودشان آوار خواهد شد. باید با هوشیاری تمام همة آنچه را که در جهان اتفاق می‌افتد ردیابی کرد و در نظر داشت. ما باید با توجه به اخبار آخرالزمانی ائمة دین(ع) حوادث و رخدادهای جهان را ارزیابی و دنبال کنیم.

به امید فرج آل محمد در آینده‌ای نزدیک إن‌شاءالله

 

اللهم عجل لولیک الفرج


¤نویسنده: سید امیر مجتهد سیستا نی

?  نوشته های دیگران

!   امام مهدی«عجل الله ف رجه»صراط مستقیم خداوند

شنبه 87/4/1 ::  ساعت 1:38 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

 

از سایت فطرت«فطرت التی فطر الناس علیها»

 

امام مهدی (ع) صراط مستقیم خداوند


 


هر کس با من در مورد آدم محاجه نماید، من شایسته ترین مردم نسبت به آدم هستم و هر کس با من در مورد نوح محاجه نماید من بهترین انسانها نسبت به نوح هستم و هر کس با من در مورد ابراهیم محاجه نماید، من بهترین انسانها نسبت به ابراهیم هستم و هر کس با من در مورد محمد محاجه نماید، من بهترین انسانها نسبت به محمد هستم و هر با من در مورد کلّ پیامبران محاجه نماید، من بهترین انسانها نسبت به همه پیامبران هستم .


 






امام مهدی (ع) صراط مستقیم خداوند


02/04/2008 میلادی


به قلم : سعدی السودانی


 


از جمله حقائقی که قرآن به آن پرداخته این است که انسان بیهوده و بی هدف آفریده نشده است.


خداوند می فرماید:" أفحسبتم أنّما خلقناکم عبثاً و أنّکم لا ترجعون"[1] و نیز "أنّ إلی ربّک الرجعی" [2]بنابراین ملاقات با پروردگار و بازگشت به سوی او همان هدفی است که به خاطر آن انسان خلق شده است،" فمن کان یرجو لقاء ربّه فلیعمل عملاً صالحاً و لا یشرک بعبادة ربّه احداً"[3] و نیز: " إنّ الذین لا یرجون لقائنا و رضوا بالحیاة الدنیا و اطمأنوا بها و الذین هم عن آیاتنا غافلون اولئک مأواهم النار بما کانوا یکسبون"[4] بر این اساس این سؤال مطرح می شود که چگونه ممکن است انسان به این هدف برسد و راه دستیابی به لقاء پروردگار سبحان چیست؟


در پاسخ به این سؤال می گوییم : انسان برآمده از مرکز ابتلاء و امتحان است؛ زیرا:" لیبلوکم أیّکم أحسن عملا" [5] هر چیزی در این دنیا برای امتحان انسان به وجود آمده است. خدا انسان را بر سر چهار راهی قرار داده تا خود جهت حرکتش را انتخاب نماید، چنانکه می فرماید:" فمن شاء فلیؤمن و من شاء فلیکفر"[6]


پس اگر انسان بتواند به راهی برود که او را به آن هدفی برساند که به خاطر آن خلق شده است، پس هدایت می شود، و گرنه از گمراهان خواهد بود. صرفنظر از این حقیقت، انسان بارها از خدا در نمازهای یومیه می خواهد که " اهدنا الصراط المستقیم"[7] زیرا برترین و کوتاهترین راه برای رسیدن به هدفش صراط مستقیم است، و اگر در این راه از خود کوشش و تلاشی نشان ندهد، بی شک گمراه خواهد شد، امام صادق (ع) به این مطلب چنین اشاره می فرمایند: " کسی که بدون دانش و بصیرت به راهی برود، مانند کسی است که به بیراهه می رود و سرعت در رفتن فقط او را از راه اصلی دورتر می سازد". پس صراط مستقیمی که راهرو باید برای قرب خداوند و لقای او در مسیر آن برود، چیست؟

اللهم عجل لولیک الفرج

 

ادامه مطلب را بخوانیدادامه مطلب...

¤نویسنده: سید امیر مجتهد سیستا نی

?  نوشته های دیگران


!   لیست کل یادداشت های این وبلاگ